Om klubben

Outrup Golfklub er en hyggelig vestjysk klub med stærkt socialt liv, og hører til organisationen Axelgaard.org. Outrup Golfklub ligger mellem Varde og Nymindegab og tæt på Henne Strand. Banen byder på gode træningsfaciliteter og naturoplevelsen ligeså.

Outrup Golfklub har plads til alle golfspillere. Både hvis du har mange års erfaring eller er helt ny i sporten har vi et golfmedlemskab til dig.

Et medlemskab hos Outrup Golfklub giver dig ikke blot adgang til Vestjyllands bedste 9 hullers bane. Medlemskabet danner også rammen om et godt socialt netværk med golfspillet som det naturlige omdrejningspunkt.

Klubben byder på et indholdsrigt aktivitetsprogram med faste ugedagsturneringer for damer, herrer og seniorer samt løbende klubturneringer og medlemsarrangementer.

Medlemskabet giver fantastiske golfoplevelser og hyggeligt samvær med andre golfere uanset handicap.

Hos Outrup Golfklub har vi indgået indgået en række samarbejdsaftaler med forskellige golfklubber i nærområdet. Disse aftaler giver gode rabatter på Greenfee til medlemmer af Outrup Golfklub.

Udover rabataftaler laver vi også en række medlemsarrangementer. Arrangementerne er for alle medlemmer hos Outrup Golfklub, og de vil blive lagt op i Golfbox, hvor tilmeldingen også sker. Du kan se de allerede planlagte i vores Kalender