Lær at spille golf - tag et Golfkørekort hos outrup golfklub

Hvad indebærer weekendkurset?

Vores kurser opfylder alle krav til undervisning og træning, der gør at man kan få udstedt golfkørekort og dermed tilladelse til at spille golf.

Vores weekendkurser afholdes i tidsrummet fra kl. 14.30 fredag, til søndag eftermiddag kl. 13.00 på Outrup Golfbane. Herefter vil du modtage spillerbevis og er dermed klar til at begynde på golfen.

Inden kurset bedes du have læst vedlagte materiale igennem. Da kurset er komprimeret til 2 dage, kræves det at du har læst golfreglerne igennem.

Det er en god ide, at se på reglerne på Dansk Golfunions hjemmeside

Yderlige og detaljeret program vil blive tilsendt efter tilmelding til kurset.

Hvad er inkluderet?

• Undersvisning med Pro træner Jamie Ekins

• Teoriundervisning med regelunderviser Steen Hedemann

• Gratis lån af udstyr under hele forløbet

• Forplejning under hele weekenden (drikkevarer er ikke inkluderet, men kan købes i butikken)

Pris for golfkørekort kr. 1.490,-

Book overnatning hos AXELGAARD - tæt på golfbanen

Kommer du langvejs fra er det oplagt at booke et ophold hos AXELGAARD.org, der tilbyder dejlige ferielejligheder tæt på golfbanen. Hos AXELGAARD.org er der forbrug og linnedpakke inkluderet, så du skal bare pakke tasken og køre til lejligheden, hvor du selv kan tjekke ind med den tilsendte kode til døren. Nemt og problemfrit, så du er frisk og veloplagt til et lærerigt weekendkursus i Vestjylland.

Spil for begyndere

Spil for begyndere er en vigtig del af Golfkørekortet hos Outrup Golfklub. Det er her spillerne bliver introduceret til banen, og møder andre spillere.

Spil for begyndere spilles hver onsdag (undtagelser vil komme).

Selvom du ikke er i gang med Golfkørekortet, kan du stadig deltage i spil for begyndere. Vores begyndermatch om onsdagen indbyder til nye kendskaber i klubben, samt golfspil på niveau med hinanden.