Tag et Golfkørekort med vores hverdagskurser

Golfkørekort i hverdagene

Et Golfkørekort er et bevis på, at du har bestået en række golfprøver, og som giver tilladelse til at spille på alle 18- og 9 hullers golfbaner i Danmark. Ved at tage et Golfkørekort hos Outrup Golfklub, kommer du igennem alt fra regelundervisning hos underviser og træning med PGA Pro træner, som begge står klar til at hjælpe dig igennem Golfkørekortet.

Hos Outrup Golfklub gør vi meget ud af at uddanne golfspillere og med fokus på kursistens behov.

Kurset bliver afholdt af PGA-træner Jamie Ekins og uddannet regelunderviser Steen Hedemann.

Har du spørgsmål til kurserne er du velkommen til at kontakte Sekritariatet tlf:. 76 52 29 21.

Spil for begyndere

Spil for begyndere er en vigtig del af Golfkørekortet hos Outrup Golfklub. Det er her spillerne bliver introduceret til banen, og møder andre spillere.

Spil for begyndere spilles hver onsdag (undtagelser vil komme).

Selvom du ikke er i gang med Golfkørekortet, kan du stadig deltage i spil for begyndere. Vores begyndermatch om onsdagen indbyder til nye kendskaber i klubben, samt golfspil på niveau med hinanden.

Hvad indebærer kurset?

Vores kurser opfylder alle krav til undervisning og træning, der gør at man kan få udstedt golfkørekort og dermed tilladelse til at spille golf.

Vores hverdagskursus afholdes om tirsdagen kl. 18.30-19.30

Kurset indeholder:

• 4x træningstimer med Protræner Jamie Ekins

• 2x regelundervisning med regelansvarlig Steen Hedemann

• Gratis lån af det nødvendige golfudstyr.

• Gratis træningsbolde i 3 måneder

• Gratis spil på Pitch & Putt banen i perioden

PRIS KUN KR. 1.490,-

Efter du har bestået kurset kan der tilkøbes medlemskab i Outrup Golfklub med eller uden DGU kort.