Golfbox

Login på Golfbox med dit DGU-nummer

Her kan du booke tee-time, tilmelde dig turneringer, godkende scorekort og meget mere.

Golfbox Login Golfbox Login
Golfbox logo

Er du på udkig efter et medlemskab?

Meld dig ind i Outrup Golfklub i dag - vi har et medlemskab, der passer til enhver golfspiller

• GolfBox er en online platform og bookingsystem specielt designet til golfklubber og golfspillere. Det giver en bred vifte af funktioner og services relateret til golfadministration, turneringsstyring, medlemskabsadministration, handicapregistrering og online booking af tee-tider.

• For at benytte platformen, skal du være medlem af en dansk golfklub og have et gyldigt DGU-nummer. Opfylder du disse krav kan du logge ind ovenfor. Kan du ikke logge på skal du kontakte os hurtigst muligt.

• Kan du ikke huske dit password, skal du trykke på knappen ‘glemt password’ - hvis det ikke løser problemer, kontakt os gerne og få nulstillet dit password.