Billigt DGU golfmedlemskab

Vores medlemskaber

Vi har idag ca. 900 medlemmer fra hele landet, men de fylder heldigvis ikke alle huller på banen. Vil man være en del af et lokalt fællesskab hvor der er plads til alle, så er vi i Outrup klar med åbne arme til at byde dig velkommen i vores golfklub.

Tryk på det medlemskab som passer til dig

• Er du over 18 år kan du blive seniormedlem hos Outrup Golfklub. Med et seniormedlemskab kan du benytte begge vores baner, samt spille Greenfee på andre baner.

• Ingen indskud - Fuldt DGU-medlemskab

Bliv seniormedlem her

• Seniormedlem hos Outrup Golfklub. Med et seniormedlemskab kan du benytte begge vores baner, samt spille Greenfee på andre baner.

• Ingen indskud - Fuldt DGU-medlemskab

• 4 greenfee billetter til Outrup Golfklub

Bliv VIP 1 medlem her

• Ingen indskud - Fuld DGU-medlemskab

• Fri bolde på Driving Range

• Gæstekort - tag altid en gæst med GRATIS (kortet kan kun benyttes når kortejeren er med)

Bliv VIP 2 medlem her

• Ingen indskud - Fuld DGU-medlemskab

• Fri bolde på Driving Range (husk, kortet er personligt og må ikke benyttes af andre)

Bliv VIP 3 medlem her

• Er du studerende og mellem 18-25 år? Så kan vi hos Outrup Golfklub tilbyde billigt fultids DGU-medlemskab. Det kan være svært at få råd til golf med et stramt budget som ung eller studerende. Derfor vil vi gerne være med til at vores unge golfspillere, bliver ved med at spille golf, selvom de studerer. Derfor kan vi tilbyde et medlemskab til kun kr. 1.595,- om året.

Dermed kan du som studerende også få plads i budgettet til at spille greenfee på banerne omkring studiebyerne i Danmark.

HUSK at du med i medlemskabet får Golfamore Plus inkluderet.

Bliv studentermedlem her

• Med et årskort hos Outrup Golfklub, kan du benytte begge vores baner.

• Med et årskort til Outrup Golfklub, udstedes der ikke fuldt DGU-meldemskab.

Bliv Årskortmedlem her

• Med et årskort hos Outrup Golfklub, kan du benytte begge vores faciliteter.

• Med et årskort til Outrup Golfklub, udstedes der ikke fuldt DGU-medlemskab

• Med dette medlemskab er der fri bolde på Driving Range

Få Årskort med bolde her

• Under 18 år, juniormedlemskab hos Outrup Golfklub.

• Med et juniormedlemskab kan du benytte alle vores baner.

Bliv Juniormedlem her

• Vil du tilbyde dine sommerhusgæster gratis adgang til Outrup Golfbane?Hos Outrup Golfklub, kan du få et sommerhusabonnement der giver dine gæster frit adgang til Outrup Golfbane. Jeres gæster skal blot fremvise en nøglering ved ankomst, når de ønsker at spille.

Prisen for et sommerhusabonnement er kr. 2.000,- årligt.

Tilmeld jer sommerhusabonnement her

En af Danmarks billigste Golfklubber - men ikke på kvaliteten

Outrup Golfklub har siden 2012 været en af landets billigste golfklubber, og det er vi stolte af. Kunne du tænke dig at spille greenfee hvor du vil? Bliv en del af Outrup Golfklub og få fuldtids DGU-kort der giver dig spilleret til golfbaner i Danmark og udlandet (forudsætter at du har golfkørekort eller været medlem af en klub før).

Attraktive rabataftaler

I Outrup Golfklub har vi et tæt samarbejde med de omkringliggende golfklubber. Det giver dig som medlem en række fordele. Ved at klikker på vores rabataftaler, kan du se hvilke rabatter du kan opnå på Greenfee ved at være medlem af Outrup Golfklub.

Det er et krav, at den fremtidige kontingent skal betales via PBS: