Lær at spille golf - tag et Golfkørekort hos outrup golfklub

Golfkørekort

Et Golfkørekort er et bevis på, at du har bestået en række golfprøver, og som giver tilladelse til at spille på alle 18- og 9 hullers golfbaner i Danmark. Ved at tage et Golfkørekort hos Outrup Golfklub, kommer du igennem alt fra regelundervisning hos underviser og træning med PGA Pro træner, som begge står klar til at hjælpe dig igennem Golfkørekortet.

Hos Outrup Golfklub gør vi meget ud af at uddanne golfspillere og med fokus på kursistens behov.

Kurserne bliver afholdt af PGA-træner Jamie Ekins og uddannet regelunderviser Steen Hedemann.

Har du spørgsmål til kurserne er du velkommen til at kontakte Sekritariatet tlf:. 76 52 29 21.

VæLG MELLEM vores forskellige kurser

Hos Outrup Golfklub tilbyder vi golfkørekort til både hverdags- og weekendkurser. Ønsker man at et hurtigt golfkørekort med et intenst og kompakt program, så anbefaler vi vores weekendkurser. Er man mere til, at træningen og informationen bliver spredt over flere uger, så skal man vælge vores hverdagskursus. Du kan læse mere og tilmelde det kursus der passer til dig herunder.