Klubaktiviteter

Klubben byder på et indholdsrigt aktivitetsprogram med faste ugedagsturneringer for damer, herrer og seniorer samt løbende klubturneringer og medlemsarrangementer.

Turneringer

Klubben afholder løbende turneringer i løbet af året.

I år afholdes der Åbningsturnering, Parturnering, Pink Cup, Slå et slag for kuglerne, Sommerturnering, Klubmesterskaber, Høstturnering, Hjælperturnering og Nisseturnering.

Derudover afvikles der hver uge - afhængig af årstiden - Seniorturnering, Dameturnering, Tirsdags- og Torsdagturnering, Begynderturnering og Søndagsturnering.

Se alle turneringer i Kalenderen nedenfor.

Regionsgolf

Følg med her på siden for info om Regionsgolf 2019

Regionsgolf Danmark er den største holdturnering for klub-golfere i Danmark,
både hvad angår deltagende klubber, deltagende hold/spillere samt afviklede kampe gennem sæsonen.

Turneringen er begyndt helt tilbage i 1970’erne og spilles som landsdækkende holdturneringer
i ABCD rækkerne og i Senior/Veteran rækkerne afsluttede med landsfinaler.

Det er holdkaptajnen for de enkelte hold der suverænt udtager holdet. Der vil som hovedregel blive udtaget hold i "stærkeste opstilling", hvilket i praksis betyder, at de spillere med laveste handicap, som kan spille på dagen, bliver udtaget først.

Hvis du er interesseret i at komme i "brutto truppen" kan du skrive dig på listen i klubben, eller kontakte én af holdkaptajnerne for yderligere info.

Læs mere om Regionsgolf her.