Oplev en fantastisk golfferie ved Vesterhavet - Ideelt til klubture

Book et golfophold til jeres klubture gennem AXELGAARD. Opholdet indeholder fri golf ved Outrup Golfklub, med mulighed for tilvalg til Varde og Henne GK. Vi skræddersyer opholdet for jer, og tilpasser det efter jeres behov. Pak golfsættet i bilen, kør mod Vestkysten og få nogle vidunderlige dage med golf og godt samvær, i unikke omgivelser.

AXELGAARD er et erfarent, lokalejet udlejningsbureau, der altid sætter kundens behov først. Lej unikke sommerhuse på Vestkysten med AXELGAARD - Perfekt til store klubture og klub i klub arrangementer. Med plads til op til 50 gæster, er vores ejendomme perfekte til klubture og flotte omkringliggende golfbaner.

LÆS MERE HER OG BOOK NU

Golfferie for par og mindre gruppe

Udover store sommerhuse med plads til op til 50 golfspillere, tilbyder AXELGAARD også sommerhuse med plads til par og mindre grupper, der ønsker en golfferie i det Vestjyske. AXELGAARD råder over Annekset ved Badehotellet Klitgaarden, tæt på strand, vand og den hyggelige by Henne Strand. Ved Henne By findes ferielejligheder ved Blåbjerggaard i gåafstand til Henne GK. Vil man være tæt på Outrup Golfbane, tilbyder AXELGAARD forskellige ferieboliger ved Axelgaard Resort, kun 2 km fra Golfbanen.

Når du booker gennem Axelgaard.org, er der altid fri greenfee hos Outrup Golfklub.

En anden mulighed for overnatning