Opdateret medlemskaber i 2024: Nye tilføjelser, større oplevelser!

Vi er glade for at informere jer om spændende tiltag vedrørende vores golfmedlemskab for 2024. Outrup Golfklub er glade for at introducere vores nye samarbejde med Golfamore Plus (tidligere Golfhæftet), en eksklusiv fordel, der er inkluderet i alle medlemskaber fra 2024.

• Golfamore giver dig mulighed for at spille golf til halv greenfee på over 1300 golfbaner i Europa. Golfamore er inkluderet i dit medlemskab, hvilket betyder, at du allerede fra starten af dit medlemskab sparer penge. Du booker tid præcis som du plejer og besøger den golfklub, hvor du vil spille. På golfbanen viser du Golfamore-kortet i Golfamore-appen og spiller derefter til halv greenfee.

• Spil igen til halv greenfee på udvalgte tider og baner i Golfamore. Mange af banerne i Golfamore tilbyder dig en mulighed for at besøge dem på ny med Golfamore PLUS. Dermed kan du altså spille til halv greenfee mere end blot én gang, på udvalgte baner og tidspunkter.

Besøg Golfamores app for at se aktuelle baner med PLUS-tider

• For at dække omkostningerne ved Golfamore Plus bliver det årlige kontingent for 2024 justeret. Denne ændring betyder, at vores medlemskontingenter stiger med kr. 250,- (Normalpris er 650,- kr. for Golfamore Plus).

Vejledning til GolfAmore Plus-appen:

Da Golfamore er en digital fordel, vil vi sørge for, at alle medlemmer får en omfattende vejledning til appen. Denne guide vil hjælpe dig med at udforske funktionerne og maksimere fordelene ved Golfamore. Kortene vil blive udsendt digitalt i forbindelse med den årlige kontingentopkrævning.

Sådan fungere det når du skal spille

1. Dit Golfamore kort er aktiveret. (Hvis ikke, tryk på knappen ovenfor og følg vejledningen).
2. Åbn Golfamore appen. Appen er tilgængelig både i
App Store og Google Play
3. Søg i appen efter den golfklub du vil spille og registrer din runde (Check in). En digital voucher vises.
4. Vis voucheren i receptionen i golfklubben og betal halv greenfee. Du får altså 50 % rabat. * Spiller du i Danmark logger du som oftest ind i Golfbox/Probox24. Her vil du blive bedt om at skrive dit kortnummer ind. Her behøver du ikke tjekke ind med app'en.

På forsiden af appen logger du ind med dit tilsendte kortnummer og tilknyttet e-mail (efter du har aktiveret det på hjemmesiden her)

Her kan du se kort og registrere besøg, samt fremvise dit digitale kort

Disse klubber er en del af Golfamore