GOLFAMORE PLUS INKLUDERET I MEDLEMSKABET

OUTRUP GOLFKLUB INDBYDER TIL SOCIALT SAMVÆR - MED EN FLOT GOLFBANE I CENTRUM

billig-kontingent

VORES GOLFKLUB GÅR IKKE PÅ KOMPROMIS

Hos Outrup Golfklub kan du nyde godt af vores fuldtids DGU-medlemskab til en af Danmarks laveste priser. Vi er mere end blot én billig golfklub i Danmark - vi er en golfklub med fokus på at tilbyde vores medlemmer en hyggelig og social golfoplevelse, hvor alle er velkomne. Med vores golfmedlemskab kan du nyde godt af alle fordelene ved at være fuldtidsmedlem, fremfor et flexmedlemskab.

“Outrup Golfklub kunne tilbyde mig den samme høje kvalitet til en mere overkommelig pris”

- Niels, medlem siden 2012

VESTJYLLANDS BEDSTE 9-HULSBANE

Vi er en 9-hullers golfbane beliggende i det smukke landskab ved den jyske vestkyst. Vores bane er DGU-rated og designet til at udfordre både erfarne golfspillere og nybegyndere. Vi tilbyder også golfundervisning for dem, der ønsker at forbedre deres teknik. Er du ny og ønsker at komme i gang med spillet, tilbyder vi også golfkørekort.

UDFORSK ANDRE GOLFBANER MED GOLFAMORE

Med vores fuldtids DGU-medlemskab giver vi dig luft i budgettet til at spille greenfee på andre baner rundt omkring i Danmark. Med Golfamore har du mulighed for at få 50% rabat på Greenfee på 1300 baner i Europa. Dette gør vores medlemskab til et attraktivt valg, hvis du ønsker at udforske forskellige golfbaner i Danmark og udlandet. Derudover er vores fuldtids DGU-medlemskab også en fordel for dem, der ikke spiller så mange runder om året, da prisen på medlemskabet er lav, og du stadig får fuldt udbytte af alle fordelene.

Seneste nyheder